środa, 12 sierpnia 2015

TOP 10


Powiem, że ciężko mi tu jest wybrać blogi.
Postanowiłam dodać tu tylko zakończone.
A to nie wszystkie, dużo świetnych opowiadań straciłam, zapominając nazwy.
Nie będę streszczać opowiadań, jeśli chcecie sami się dowiecie czytając je.
Kolejność przypadkowa.

Nominowała mnie Kalka.

1. Kocha się za nic: nie istnieje żaden powód do miłości
Moje ulubione opowiadanie. Wingpiker. - nieziemska autorka, gdybym mogła wypisać więcej blogów, wypisałabym wszystkie. Piotrek i Gabriela. Miłość, łzy, szczęście, odwaga.
Lubię wracać do tego bloga.

2. Może tak właśnie wygląda nasz związek? Zaledwie się muskamy, dotykamy na dystans? Oddalamy się?
Dzuzeppe - autorka, która nie odstaje swoją twórczością od wyżej wspomnianej Wingspiker.
Losy Michała i Dagmary. Ich koleje życia opisane w 20 rozdziałach.

3. Nierealne wyjście.
Autor: Stay. Paweł i Lilka, nastolatka. Historia nieszczęśliwej miłości. Bo w końcu zakochanie się, nie jest dobre.
Autorka – quertyczkaSmile. Karol, Jerzy, Filip i ona, Julia. Historia jak najbardziej na plus. Pamiętać należy, że prawda zawsze wyjedzie na jaw.

Wingspiker raz kolejny. Oliwia i Andrzej. Zgrana paczka. Wraz z Karolem tworzą trójkę najlepszych przyjaciół. Błędy popełnia każdy, oni popełnili ich bardzo dużo.

Lemurek79 – kocham jej wszystkie blogi, lecz postanowiłam wyszczególnić ten, bo uwielbiam Wojtka i  Maję oraz ich głupi tok myślenia i postępowania.

Sunny. – autorka kilku nieskończonych blogów, prywatnie moja siostra. Blog to kilkupartówki. Jest Matt, Maciek, Paul, Michał i wielu innych sportowców.

Kajdi. – kolejna świetna pisarka. Michał i Nadzieja. Krótkie siedmioczęściowe losy tej dwójki. Każdy z nich miał nadzieje.

Autor: Mouse. Opowiadanie o skoczku Bartku, Milenie i Klarze. Pełne zawirowań i zmian. Nie zbyt wesołe.

10. Nadal niezmiennie mogę być wszędzie, ale wciąż jestem blisko
Michał i Jagoda. Znali się kiedyś, teraz poznają się ponownie. Cudne, jak każde opowiadanie Wingspiker.


Jest to naprawdę ułamek opowiadań, które chciałabym tu zamieścić. Ogólnie można je nazwać pierwszymi, które wpadły mi w oko, gdy pisałam ten post.
Jak pisałam wszystkie te opowiadanie są zakończone (oprócz nr. 7)
Zachęcam Was do przeczytania ich.
Pozdrawiam i nie nominuje nikogo, bo nie chcę mi się xd

tysioook. 




2 komentarze:

  1. Dość pięknych historii miłosnych.. Dość już idealnych siatkarzy. Dość o uzdrawiającej mocy głębokiego uczucia. Czas na zmianę reguł. On zniszczył ją, dlatego ona postanowiła zniszczyć jego.
    Zapraszam na jedyny w swoim rodzaju blog o Nikolayu Penchevie.
    http://w-swiecie-iluzji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na kolejny rozdział o Conte i Oli.http://siatkowkacalymmoimswiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń