poniedziałek, 6 lipca 2015

Ja tu wrócę.

Dring! Rozwiń post ;)

Uff. Jak dawno mnie tu nie było :|
Możecie zabić mnie, ale również moją siostrę, która też blogowała kiedyś i zapraszam do niej serdecznie: sunny. i wyłączyła komputer z prawie całym napisanym niezapisanym rozdziałem.
Teraz nie mam siły się za niego zabrać.
ALE JA TU WRÓCĘ MOŻE W TYM TYGODNIU, MOŻE NIE. ALE NA PEWNO POSTARAM SIĘ BY COŚ POJAWIŁO SIĘ DO 24 LIPCA, PONIEWAŻ WYJEŻDŻAM W TEN DZIEŃ NA KOLONIE I WRACAM PO 2 TYGODNIACH, A SERCE MI MÓWI, ŻE NIE MOGĘ WAS TRZYMAĆ JESZCZE DŁUŻEJ NIŻ TERAZ.

czy ktoś tu jeszcze jest? 
miło by było, gdyby ten kto to czyta tego bloga skomentował ten post, ale nie musi, nie zmuszam. 
Pozdrawiam, Martyna xxx

6 komentarzy:

  1. Również czekam, bardzo niecierpliwie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam!

    Gdybyś była zainteresowana to zapraszam do siebie na 20 rozdział
    www.moja-podswiadomosc-sie-rumieni.blogspot.com
    oraz do mnie i Em na 7 rozdział www.idealna-niedoskonalosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń